Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9

Wydziały i samodzielne stanowiska pracy

 

 


Spis numerów telefonów i adresów e-mail


  

Centrala tel. 61 28 37 001

 

Wydział Architektury i Budownictwa
naczelnik wydziału - Agnieszka Sztuk
wew. 332, 319, 330
architekt@powiat-srem.pl

Zapewnia obsługę w zakresie: udzielania pozwoleń na budowę i rozbiórkę obiektów, użytkowania i zamiany sposobu użytkowania obiektów oraz udzielania pozwoleń na użytkowanie obiektów.

 

Wydział Finansów
skarbnik - Joanna Szczepaniak
wew. 314, 324, 313, 333
skarbnik@powiat-srem.pl
vat@powiat-srem.pl 

Prowadzi sprawy związane z opracowywaniem projektu budżetu powiatu, zapewnia obsługę finansowo-księgową Starostwa, organizuje i nadzoruje prawidłowość prowadzenia rachunkowości przez jednostki organizacyjne powiatu, sporządza sprawozdania z realizacji zadań budżetowych.

 

Stanowisko pracy d/s audytu wewnętrznego
audytor - Piotr Juskowiak
wew. 336 
audytor@powiat-srem.pl

Do podstawowych zadań stanowiska należy m.in. przeprowadzanie audytu wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Śremie i jednostkach organizacyjnych powiatu, niezależna i obiektywna działalność, której celem jest wspieranie starosty w realizacji celów i zadań przez systematyczną ocenę kontroli zarządczej.

 

Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami 
Geodeta Powiatowy, naczelnik wydziału - Sławomir Skrzypczak 
wew. 321, 322, 328 
geodeta@powiat-srem.pl 

Z-ca Naczelnika Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami  - Marek Matuszewski
wew. 322
nieruchomosci@powiat-srem.pl

Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - Kierownik Małgorzata Pierzchlewicz
 

Zajmuje się gospodarowaniem nieruchomościami, wywłaszczeniem nieruchomości, ochroną gruntów rolnych oraz realizacją zadań powiatowej Służby Geodezyjnej i Kartograficznej.

 

Wydział Komunikacji
naczelnik wydziału - Mikołaj Kazimierczak
wew. 317, 318, 327, 335, 355
komunikacja@powiat-srem.pl
wew. 316
kierowca@powiat-srem.pl

Zajmuje się załatwianiem spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawaniem i zatrzymywaniem dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdem, zezwoleniami na zarobkowy przewóz osób, zarządzaniem ruchem na drogach powiatowych i gminnych.

 

Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Promocji Powiatu
naczelnik wydziału - Wioleta Jastrząbek
wew. 344, 342, 341
oswiata@powiat-srem.pl
wew. 331
promocja@powiat-srem.pl

Zajmuje się organizacją szkół ponadpodstawowych i specjalnych, powiatowych bibliotek publicznych, upowszechnianiem i organizacją kultury, kultury fizycznej, sportu i turystyki, ochroną zabytków i opieką nad zabytkami. Ponadto zajmuje się popularyzacją i promocją Powiatu Śremskiego oraz obsługą medialną Starostwa.

 

Wydział Ochrony Środowiska
naczelnik wydziału - Witalis Sąsiadek
wew. 302, 320, 305
srodowisko@powiat-srem.pl

Zajmuje się realizacją zadań wynikających z zakresu prawa wodnego, geologicznego, ochrony środowiska, ochrony przyrody, rybactwa śródlądowego, prawa łowieckiego i sprawowanie nadzoru nad lasami niestanowiącymi własności Skarbu Państwa.

 

Sekretarz Powiatu
Dominika Fornalik
wew. 326
d.fornalik@powiat-srem.pl

Do zadań Sekretarza Powiatu należy: m.in. czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywanych zadań w Starostwie, koordynowanie prac związanych z opracowywaniem projektów aktów regulujących struktury i zasady działania Starostwa i jego komórek wewnętrznych, nadzorowanie toku przygotowywania projektów uchwał Zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu.

 

Wydział Organizacyjny i Inwestycji
naczelnik wydziału - Dominika Fornalik
wew. 312, 338, 326
organizacyjny@powiat-srem.pl

Biuro Rady wew. 348, 349
rada@powiat-srem.pl

wew. 310
fundusze@powiat-srem.pl

Zapewnia sprawną organizację i funkcjonowanie Starostwa, obsługę administracyjną Rady Powiatu i Komisji Rady, obsługę administracyjną Zarządu, organizację przyjmowania obywateli w sprawie petycji, skarg i wniosków, załatwianie spraw kadrowych i szkoleniowych pracowników.
Ponadto zajmuje się pozyskiwaniem i obsługą środków zewnętrznych, rozliczaniem projektów, prowadzeniem spraw związanych z realizacją zadań inwestycyjnych oraz przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych.

 

Stanowisko pracy d/s archiwum zakładowego
Dorota Michalska
wew. 312
organizacyjny@powiat-srem.pl

Do zadań Stanowiska należy prowadzenie archiwum zakładowego Starostwa Powiatowego.

 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Joanna Kuraś
wew. 315
konsument@powiat-srem.pl

Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy:

  • zapewnienie konsumentom bezpłatnego poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ochrony ich interesów,
  • składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów 
  • konsumentów, występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów, 
  • współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi, 
  • wykonywanie innych zadań określonych w ustawie lub w przepisach odrębnych, 
  • wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów, 
  • występowanie w charakterze oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia na szkodę konsumentów. 

Przyjmuje w Starostwie Powiatowym (budynek w podwórzu pok. nr 1):

  • poniedziałki w godz. 8.00 - 16.00
  • wtorki w godz. 7.15 - 11.15
  • piątki w godz. 7.15 - 15.15

 

Referat Spraw Obywatelskich
kierownik Izabela Ratajczak

pełnomocnik d/s ochrony informacji niejawnych

tel. 61 28 37 001 wew. 340
i.ratajczak@powiat-srem.pl

 Prowadzi sprawy związane z ochroną informacji niejawnych, nadzorem nad stowarzyszeniami i fundacjami oraz zadaniami dotyczącymi spraw obywatelskich i ochrony zdrowia.

 

 

Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego
Przemysław Polowczyk

Inspektor Ochrony Danych

tel. 61 28 37 001 wew. 301 (w godzinach pracy starostwa) lub 722 323 154
pczk@powiat-srem.pl

Prowadzi sprawy związane z obronnością, zarzadzaniem kryzysowym, obroną cywilną i porządkiem publicznym. Do zadań Inspektora Ochrony Danych "IOD" należą zadania określone w art. 39 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych.

  • GMINA ŚREM
  • GMINA KSIĄŻ WIELKOPOLSKI - Link otwiera się w nowym oknie przeglądarki
  • GMINA DOLSK
  • GMINA BRODNICA
  • POWIATOWY URZĄD PRACY W ŚREMIE
  • ZWIĄZEK POWIATÓW POLSKICH
  • UNIA GOSPODARCZA REGIONU ŚREMSKIEGO - Link otwiera się w nowym oknie przeglądarki
Starostwo Powiatowe w Śremie
Mickiewicza 17, 63-100 Śrem, pow. śremski, woj. wielkopolskie
tel.: +48 61 28 37 001, fax: +48 61 28 29 321, email: starostwo@powiat-srem.pl, http://www.powiat-srem.pl
NIP: 785-16-08-751
projekt i hosting: INTERmedi@ zarządzane przez: CMS - SPI
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.