Dokonanie zmian w ewidencji uczniowskich klubów sportowych, klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
Ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie
Ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. prawo o stowarzyszeniach
Rozporządzenie Ministra Sportu i Turystyki z dnia 18 października 2011 r. w sprawie ewidencji klubów sportowych
Wymagane dokumenty: Wniosek o zmianę danych w ewidencji. Do wniosku należy dołączyć:
protokół z zebrania organu, który podjął uchwałę w przedmiocie zmian,
uchwały odzwierciedlające dokonane zmiany,
lista obecności z zebrania organu, o którym mowa w pkt 1,
dwa egzemplarze statutu w przypadku jego zmiany
potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej 10 zł
Opłaty: 10 zł za wydanie decyzji. Opłatę należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Śremie w SBL 57 9084 0003 2102 0013 0521 0013. Obowiązek opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku.
Nie dotyczy uczniowskich klubów sportowych.
Termin załatwienia sprawy: Niezwłocznie, po złożeniu wniosku wraz z wymaganymi załącznikami, nie później jednak niż w ciągu miesiąca; w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej do dwóch miesięcy.
Jednostka prowadząca sprawę: Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Promocji Powiatu II piętro, pokój 27 tel. 061 2837001 w.331
Tryb odwoławczy: Od wydanej decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Starosty Śremskiego w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.