Pliki do pobrania:
Zawiadomienie o zbyciu pojazdu (plik 86 KB, PDF)
Pełnomocnictwo (plik 111 KB, PDF)
WYMAGANE DOKUMENTY:
dowód osobisty - w przypadku osób fizycznych oraz zaświadczenie o dokonaniu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej - w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Starostwo Powiatowe w Śremie, ul. Mickiewicza 17, 63-100 Śrem
Wydział Komunikacji
Pokój nr 9, tel: 061 28 37 001 wew. 355
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Przyjęcie i wydanie potwierdzenia zgłoszenia o zbyciu pojazdu.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Niezwłocznie, po złożeniu wniosku wraz z wymaganymi załącznikami przewidzianymi przepisami prawa.
OPŁATY
Zawiadomienie o zbyciu pojazdu nie podlega opłacie.
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje
WAŻNE INFORMACJE
Zgłoszenia sprzedaży pojazdu należy dokonać w terminie 30 dni od daty zbycia pojazdu! Możliwe jest złożenie zawiadomienia pocztą tradycyjną oraz poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
PODSTAWA PRAWNA